اخبار بروجرد

رییس دامپزشکی لرستان: توزیع گوشت سگ در بروجرد صحت ندارد

روزهای بروجرد- مدیر‌کل دامپزشکی استان لرستان به شایعه فروش گوشت سگ در بروجرد واکنش نشان داد.

کلیپی در چند روز گذشته به طور گسترده در فضای مجازی منتشره شده که ادعا می‌شود در یکی از قصابی های بروجرد و آن هم در خیابان سعدی گوشت سگ به فروش می رسد!

جدای از اینکه اساسا چنین قصابی در خیابان سعدی وجود ندارد و اصلا خیابان سعدی در بروجرد این شکلی نیست با این حال مدیرکل دامپزشکی لرستان نیز درباره این کلیپ اظهار داشته است که این قصابی در اهواز بوده و اساسا آن چه در کلیپ مشاهده می‌شود لاشه سگ نیست بلکه بز است اما خارج از شبکه رسمی، کشتار و توزیع شده که همین امر هم موجب پلمپ این قصابی در اهواز شده است.

مصطفی زبردست مدیرکل دامپزشکی استان لرستان با تکذیب موارد مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با توزیع گوشت سگ اظهار داشت: توزیع گوشت سگ در شهرستان بروجرد صحت ندارد.

مدیر کل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه این مسله مربوط به چند روز قبل بوده است، عنوان کرد: گوشت هایی که در کلیپ مشاهده می‌شود  گوشت بز است ولی به دلیل اینکه خارج ازچرخه معمول کشتار شده است توسط همکاران دامپزشکی استان خوزستان پلمپ شده است.

پلمب قصابی متخلف در اهواز

سرهنگ محمد حسین محمودوند  نیز روز جمعه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱  در این باره به خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق شهرستان اهواز به صورت مشکوک دو لاشه گوشت را به درون سوپر گوشت انتقال می‌دهد، موضوع در دستور تیم نظارتی پلیس و دامپزشکی قرار گرفت.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: تیم نظارتی بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی از محل سوپر گوشت بازدید کردند.

وی بیان کرد: در بازدید به عمل آمده برابر نظر کارشناسان مشخص شد که دو لاشه گوشت موصوف، گوشت بزغاله بوده که فاقد مجوز دامپزشکی بودند و طبق درخواست مرجع قضائی در حال حاضر از فعالیت این واحد صنفی جلوگیری شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: مالک واحد صنفی برای سیر مراحل قانونی به اداره نظارت بر اماکن عمومی معرفی شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close