اخبار بروجرداخبار لرستان

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تونل اسپژ

روزهای بروجرد- نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تونل اسپژ خبر داد.

یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: زیرگذر فیروزآباد از سال گذشته با پیگیری‌های مستمر و فشاری که به پیمانکار آوردیم افتتاح شد.

وی اضافه کرد: جاده فیروزآباد به سمت گاوکش نورآباد یکی از قطعات چهارخطه‌ای است که پیمانکار قبلی ضعیف بود و با وی قطع پیمان کردیم و پروژه به دست پیمانکار جدید و بومی سپرده شد و کار را آغاز کرده و با شتاب بیشتر پیش می‌برد.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مسیر برخوردار به نهاوند پنج کیلومتر به پیمانکار واگذار شده که پروژه در حال زیرسازی و آماده‌سازی آسفالت است.

وی گفت: مسیر نورآباد- هرسین نیز ۵۰ کیلومتر است که در مسیر کرویدور شمال‌غرب به جنوب قرار دارد، با توجه به تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر اخیر هیات دولت به کریدور شمال‌غرب به جنوب در نظر گرفته شد.

ابراهیمی تصریح کرد: قطعه نورآباد – هرسین به عنوان تهاتر نفتی وزارت راه با قرارگاه خاتم در نظر گرفته شد که این قرارداد با قرارگاه بسته خواهد شد. چون پیمانکار قبلی توان انجام این پروژه عظیم را نداشت و راهی نداشتیم جز اینکه به قرارگاه واگذار شود.

وی بیان کرد: جاده الشتر – بروجرد که شامل تونل اسپژ است و سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان برای آن اعتبار تامین شد اما به علت مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت جذب نشد.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر پیمانکار هم از سمت بروجرد و هم از سمت الشتر پروژه را فعال کرده و در سفر اخیر هیات دولت به استان ۲۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد و به عنوان مصوبه سفر در نظر گرفته شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تونل اسپژ”

  1. سلام
    انشاءالله با حداث تونل اسپژ و احداث یک مسیر میانبر از الشتر به بیرانشهر و اتصال ان به دورود ، مسیر غرب به مرکز کشور بسیار کوتاه میشود و کوتاه شدن این مسیر موجب رشد و رونق هر چه سریعتر الشتر میشود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close