اخبار بروجرد

تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت در بروجرد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان از تشکیل شورای اطلاع‌رسانی دولت در بروجرد خبر داد.

مجید منعمی در اولین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت بروجرد، اظهار کرد: در شهرستان بروجرد ضعف اطلاع‌رسانی وجود دارد که در این راستا شورای اطلاع‌رسانی در این شهرستان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: شورای اطلاع‌رسانی در مرکز استان‌ها تشکیل می‌شود که برای اولین بار این شورا در کشور در بروجرد تشکیل شده است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: هر دو هفته یکبار باید این شورا برگزار شود و تمام اقدامات شهرستان از این شورا دنبال شود.

منعمی اضافه کرد: همه روابط عمومی ادارات شهرستان ذیل همین شورا تعریف می‌شوند و اقدامات ادارات توسط همین شورا رصد، پایش و انتشار پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استان و به‌تبع آن در دستگاه‌های اجرایی شهرستان به روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادها کمک خواهد کرد که در حوزه اطلاع‌رسانی، مدیریت افکار عمومی، گردش اطلاعات در بخش‌های مختلف فعال‌تر عمل کنند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: یکی از وظایف مهم شورای اطلاع‌رسانی، جریان سازی و جریان شناسی اطلاعات بوده این شورا باید خروجی مشخصی داشته باشد و بتواند در عرصه مدیریت افکار عمومی و در راستای سیاست‌های کلی کشور نقش‌آفرینی کند.

منعمی عنوان کرد: اولویت در اطلاع‌رسانی باید نیاز واقعی جامعه باشد و لازم است از تمام امکانات و ظرفیت‌ها و با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع نیاز اهتمام شود.

وی اظهار کرد: شورای اطلاع‌رسانی باید فعالانه در جهت انعکاس به‌موقع اخبار و اطلاعات ایفای نقش کند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: برنامه‌ریزی، هدایت و حمایت در زمینه تولید، پالایش و مبادله اطلاعات و نظارت بر امر اطلاع‌رسانی یکی دیگر از وظایف شورای اطلاع‌رسانی است.

 

 

منبع: ایسنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close