اخبار بروجرد

۲۰۰ هکتار از باغات بروجرد شناسنامه‌دار شد

روزهای بروجرد- رییس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: ۲۰۰ هکتار از مجموع ۱۳ هزار هکتار سطح باغات این شهرستان توسط اتاق اصناف کشاورزی بروجرد در سال جاری شناسنامه دار شد.

جواد گودرزی در جمع خبرنگاران افزود: صدور شناسنامه و پروانه باغات با هدف پرداخت اعتبارات و تسهیلات بانکی، تجهیز و نوسازی و سرمایه در گردش زیربخش‌های باغبانی و قابل پذیرش در قوه قضائیه برای صدور کفالت و ضمانت دادگاه‌ها انجام می‌شود.

او اظهار کرد: تامین حامل‌های انرژی و سوخت، اعمال انواع قوانین موضوعه عرصه‌های باغی و معافیت‌ها و پرداخت تسهیلات یارانه‌ای بانکی در خصوص اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار از جمله مزایای شناسنامه‌دار شدن باغات است.

رییس جهاد کشاورزی بروجرد بیان کرد: شناسایی بهره‌برداران و تولیدکنندگان در خریدهای تضمینی، حمایتی و توافقی و تایید مبدا تولید برای صادرات محصولات کشاورزی، مورد پذیرش در امور بانکی، مالیاتی و گمرکی کشور و پذیرش در اتاق بازرگانی و ملاک صدور کارت بازرگانی از جمله مزایای دیگر شناسنامه دار شدن باغات است.

گودرزی اضافه کرد: پذیرش در اجرای طرح عرضه مستقیم کالا در میادین و بازارچه‌های شهر و روستا برابر ماده ۱۶ قانون بهبود و استفاده از قانون معافیت سهم کارفرمای بیمه تامین اجتماعی و استفاده از معافیت بیمه خویش فرمایی تامین اجتماعی موضوع ماده ۶۳ قانون الحاق ۲ نیز از دیگر مزایای شناسنامه‌دار شدن اراضی باقی است.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close