اخبار بروجرد

بروجرد دارای ۶۱۵ واحد صنعتی است

روزهای بروجرد- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: این شهرستان دارای ۶۱۵ واحد صنعتی است.

محمدعلی اصل مرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بروجرد با دارا بودن بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی که در مجموع ۳۴ درصد صنعت لرستان را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: از ۶۱۵ واحد صنعتی تعداد ۲۶۴ واحد غیرفعال و نیمه فعال تعداد ۳۵۱ فعال است که برنامه کاری جهت احیای واحدهای غیرفعال در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد خاطرنشان کرد: آمار صادرات ۶ ماهه اول سال واحدهای تولیدی – صادراتی شهرستان بروجرد صنایع فلزی و غیرفلزی به ارزش یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۳۸۰ دلار از اقلام دارویی و ظروف تفلونی و میخ آهنی و سوزن دوخت است.

اصل مرزی اضافه کرد: برای رشد و توسعه اقتصادی باید در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اقدام کرد تا بتوانیم در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی بیشتر گام‌های اساسی برداریم.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب با هوشمندی و با برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه کشور در همه‌ سال‌ها نامگذاری کرده که این مهم ریل‌گذاری اقتصادی و مدیریتی برای همه کشور است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد ادامه داد: مهمترین وظیفه ما افزایش تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است و نباید کوچک‌ترین خللی در تولید آن‌ها ایجاد شود.

اصل مرزی اظهار کرد: باید حمایت جدی از واحدهای تولیدی انجام شود تا خود را حفظ کنند و افزایش تولید از وظایف ماست.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close