لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان:مدیران ادارات لرستان اشراف بیشتری بر انتصاب کارکنان داشته باشند

روزهای بروجرد– نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان باید اشراف بیشتری بر انتصاب کارکنان خود داشته باشند، گفت که افرادی با توصیه، سفارش یا تبعیض بر سر کار آمده اند که تعداد کم آنها نیز زیاد و در این شرایط آسیب زا است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضاشاهرخی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان افزود:‌ گاهی ممکن است هجوم تبلیغاتی، ناخودآگاه بر افراد تاثیرگذار باشد بنابراین اقدامات انجام شده نظام را باید دید و خوب قضاوت کرد چراکه جمهوری اسلامی همیشه در حال خدمتگزاری بوده شاید گاهی کند، اما متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه عرصه خدمتگزاری نامحدود است تصریح کرد: انتظار می رود مدیران هر دستگاه اشرافیت و دقت نظر بیشتری بر مجموعه خود داشته باشند چراکه وقتی برخی افراد شاغل در ادارات مطلبی را در فضای مجازی منتشر و با روش نظام سلطه همراهی می کنند بر افکار عمومی تاثیر منفی دارد.

وی با تاکید بر تجدید نظر برخی مدیران در انتصاب ها گفت: از گذشته تاکنون افرادی با توصیه، سفارش یا تبعیض بر سر کار آمده اند که تعداد کم آنها نیز زیاد و در این شرایط آسیب زا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: باید در وضعیت کنونی حضور جمعیت های وفادار به مسایل دینی، قرآنی، نظام، امام و رهبری از جمله بانوان محجبه را ببینیم که از حریم عفاف و حیا دفاع کردند .

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود:‌ در موقعیت خاصی هستیم بنابراین باید هوشیار و دقیق بود، مراکز علمی را کمک و با ظرافت اطلاع رسانی کرد تا موضوع تبلیغات و ترویج مسایل نیاز امروز جامعه به خوبی صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص برش استانی نقشه فرهنگی کشور گفت: فقدان الگو و برنامه سازی متناسب برای مدیریت سبک زندگی ایرانی اسلامی باید جبران شود که در این راستا کمیته ای در استان تشکیل می شود.

وی با تاکید بر ترسیم الگوی خانواده در تراز اسلامی مبتنی بر آموزه های قرآن و سیره اهل بیت (ع) افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت های مذهبی، از روحانیت در راستای تبیین، تبلیغ و گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی بهره برد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close