اخبار بروجرد

گودرزی: انباشت سرمایه توسط بانک‌ها افزایش رشد تورم را در پی دارد

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس یازدهم با بیان اینکه انباشت سرمایه مردم توسط بانک ها افزایش رشد تورم را در پی دارد، گفت: ضروری است وزیر اقتصاد در مسیر هدایت سرمایه های بانک ها به سمت تولید و فعالیت های مولد و ارائه تسهیلات به منظور گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کند.

عباس گودرزی در گفت و گو با خانه ملت با بیان اینکه بانک ها حق ندارند با بنگاه داری، پول و سرمایه مردم را صرف انباشت سرمایه کنند، گفت: این اقدام رشد تورم و افزایش فشار اقتصادی به مردم را در پی دارد.

بانک ها به محتکران زمین و مسکن تبدیل شدند

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۷ خطاب به دولت مبنی بر اینکه بانک ها غلط می کنند که بنگاه داری کنند، افزود: با رشد فزاینده این کار غلط، بانک ها به محتکران زمین و مسکن تبدیل شدند و پس از آن اصلاحاتی در رویکرد بانک مرکزی اعمال شد که به طور قطع کافی نیست.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: ضروری است وزیر اقتصاد به عنوان مسئولی انقلابی که رویکرد فسادستیزی دارد در مسیر هدایت سرمایه های بانک ها به سمت تولید و فعالیت های مولد و ارائه تسهیلات به منظور گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کند چرا که با این اقدام و تزریق سرمایه در قالب تسهیلات به چرخه تولید و فعالیت هایی که منجر به تولید ثروت می شود تورم کاهش خواهد یافت.

گودرزی یادآور شد: دغدغه جریان انقلابی و دلسوزان کشور نسبت به بنگاه داری بانک ها دغدغه جدی و مبارکی است و مسئولان باید از آن استقبال کنند و نه تنها نباید از بیان این مطالبات گریزان باشند بلکه شایسته است با عملکرد صحیح و اصلاح رویکردهای ناصحیح به مطالبه گران پاسخ قانع کننده ای دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close