اخبار بروجرد

آمار رسمی تعداد جان باختگان کرونا در بروجرد یک هزار و ۶۷۷ نفر است

روزهای بروجرد– معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: اقبال مردم برای تزریق واکسن کاهش یافته است.

شهرام ممدوحی در ستاد مدیریت کرونا بروجرد اظهار کرد: تاکنون ۶۵ زیرسویه از امیکرون شناخته شده است و تاکنون هفت پیک را پشت سرگذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: متاسفانه عادی انگاری در بین مردم رواج پیدا کرده و این زنگ خطر بزرگی است که باید مردم برای تزریق واکسن و زدن ماسک تشویق شوند.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: افراد بالای ۱۸ سال که شش ماه از نوبت آخر تزریق واکسن آنها گذشته می‌توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

ممدوحی اضافه کرد: تزریق واکسن می‌تواند از شدت بیماری بکاهد و این کاهش باعث مراجعه به بیمارستان خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر هفت شهر کشور در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۳۴۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که شهرستان بروجرد نیز در وضعیت آبی قرار دارد.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد با بیان اینکه این وضعیت ناپایدار است، افزود: دغدغه‌ای نسبت به تزریق واکسن در بین مردم وجود ندارد و اقبال عمومی نسبت به واکسن کاهش پیدا کرده است.

ممدوحی ادامه داد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تاکنون یک میلیون و ۵۶ هزار و ۸۶۸ ویزیت حضوری و تلفنی انجام شده و در مجموع ۱۰۱ هزار و ۲۲۵ مورد نمونه‌گیری انجام شده است.

وی عنوان کرد:  تاکنون ۱۲ هزار و ۲۷۲ مورد کرونایی بستری شده و یک هزار و ۶۷۷ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهار کرد: ۵۳ درصد فوتی‌ها مرد و ۴۷ درصد زن بوده و ۲۱ درصد فوتی‌ها در روستاها و ۷۹ درصد در شهر بوده است.

ممدوحی اظهار کرد: آمار فوت در بروجرد ۲.۳ درصد است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close