اخبار بروجرد

مقصودی: تعدادی از کارخانه های تعطیل بروجرد راه‌اندازی شده‌اند

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس گفت: با تلاش های انجام گرفته تعدادی از کارخانه های رها شده بروجرد راه اندازی شده اند و همین موضوع سبب اشتغال بسیاری از جوانان منطقه شده است.

 

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های مستمر در چند وقت اخیر توانستم تعدادی  از کارخانه های شهرستان بروجرد که در این سال های اخیر به حال خود رها شده بودند را احیا کنم و البته این مهم نیز با مساعدت وزارتخانه های مختلف بوده است.

وی افزود: از کارخانه هایی که در این سال ها رها شده بودند و هیچ مسئولی فکری برای راه اندازی آنها نمی کرد می توان به راه اندازی عظیم خودرو، نساجی بروجرد، سامان کاشی و غیره بوده است، البته تعداد دیگری نیز کارخانه و شرکت راکد در شهرستان با تلاش های انجام گرفته فعال شدند.

نماینده بروجرد در مجلس عنوان کرد: در بخش بهداشت و درمان هم تلاش هایی صورت پذیرفت که نتایج مطلوبی هم در پی داشت از جمله اخذ دستگاه ها و تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی، تخصیص اعتبار برای بازسازی برخی از مراکز درمانی حوزه انتخابیه و … بوده است البته انتظار می رود وزارت بهداشت نگاه ویژه ای در این رابطه داشته باشد.

مقصودی تاکید کرد: همچنین پیگیر احداث دانشکده علوم پزشکی بروجرد نیز هستم و اقداماتی هم در این زمینه انجام گرفته است که امید می رود وزارت بهداشت حمایت های لازم را در این رابطه داشته باشد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close