اخبار بروجردلرستان

استاندار لرستان: ۲۰۲ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن تامین شده است

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: ۲۰۲ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن تامین شده است و یک هزار هکتار دیگر در دست اقدام است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: لرستان در افزایش و حجم بودجه ۱۴۰۲ در رتبه دوازدهم یا سیزدهم قرار دارد که این روند مثبت ارزیابی می‌شود.

وی افزود: در این راستا نمایندگان مجلس باید برای افزایش حداکثری بودجه سال آینده تلاش کنند.

استاندار لرستان گفت: این روند نسبت به سایر استان های دیگر مثبت ارزیابی می‌شود چرا که در بخش جمعیت لرستان رتبه شانزدهم کشور را دارد.

زیویار با اشاره به تامین زمین متقاضیان طرح ملی مسکن گفت: در خصوص تامین زمین متقاضیان طرح ملی مسکن مشکلات در لرستان وجود دارد اما برای واجدین شرایط زمین به اندازه کافی است.

وی افزود: با توجه به توپوگرافی لرستان شرایط تامین زمین در شهرستان های استان یکسان نیست و در برخی نقاط پروژه ملی مسکن با کندی روبرو است اما در شهرهای بزرگ مانند خرم آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز وضعیت بهتر است.

زیویار بیان کرد: ۲۰۲ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن تامین شده است و یک هزار هکتار دیگر در دست اقدام است.

استاندار لرستان گفت: در خصوص تامین مسکن روستایی نسبت به سایر استان ها پیشرفت بهتری داشتیم و با توجه به اینکه کمتر از دو سال از عمر دولت گذشته اما ۵۰ درصد از اهداف را پشت سر گذاشته ایم.

زیویار افزود: طبق برنامه در چهار سال باید ۲۵ هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان ساخته شود و اکنون حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی ساخته و یا در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در نیمه نخست سال آینده تعدادی از طرح های مسکن به بهره‌برداری می‌رسد و هرچه زمان جلوتر برود افتتاح دیگر طرح ها شیب صعودی خواهد گرفت.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close