اخبار بروجردویژه ها

رییس دادگستری لرستان: به پرونده‌های قتل، تیراندازی‌ و سرقت در کمترین زمان رسیدگی شود

روزهای بروجرد– رییس‌کل دادگستری لرستان در مراسم تودیع و تکریم رییس دادگستری بروجرد که در سالن آمفی‌تئاتر فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بروجرد افتخاری برای جهان اسلام، تشییع، ایران اسلامی و لرستان است.

محمد رزم تصریح کرد: بروجرد دومین شهر لرستان از لحاظ جمعیت بوده و ۳۶ درصد صنعت استان در این شهرستان استقرار دارند.

رییس‌کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: بروجرد قطب صنعتی استان محسوب می‌شود و دارای مردمانی با اخلاق و باسواد است.

زرم با اشاره به ایام مبارک دهه فجر، افزود: بیان دستاوردهای انقلاب یکی از موضوعات مهمی بوده که بسیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و همه وظیفه داریم در این زمینه تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه به دنبال توطئه‌های جدید هستند به‌طوری‌که سپاه پاسداران را تحریم کرده‌اند و این اقدام به این دلیل است که دشمنان به دنبال ضربه زدن هستند.

رزم بیان کرد: عدالت قضایی از مهم‌ترین اهداف سند تحول در دستگاه قضایی است که این مهم در دستور کار قرار دارد. همچنین تکریم ارباب‌رجوع نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که همه عوامل دستگاه قضایی باید این امر را مدنظر داشته باشند.

رییس‌کل دادگستری لرستان ادامه داد: دستگاه قضا همیشه عدالت محور بوده و هست، دستگاه قضایی با قضاوت عادلانه و خدمت به مردم در این مسیر تلاش می‌کند و همیشه پاسخگوی مردم است.

رزم اظهار کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای اقداماتی از جمله ابلاغ الکترونیکی فراهم شود و به دادرسی الکترونیکی توجه شود.

وی تصریح کرد: ۴۰ نوع جرم به‌عنوان جرائم کیفری است که رسیدگی به پرونده‌های قتل، تیراندازی، سرقت، ارتشا، فساد باید در کمترین زمان انجام شود.

در این مراسم از زحمات حمیدرضا بوالحسنی تقدیر و خیرعلی کرمی عالم به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بروجرد معرفی شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close