اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: انقلاب اسلامی چطور می‌تواند مخالف تحصیل دختران باشد؟/ مسمومیت دانش‌آموزان کار دشمن است

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: موضوع گرانی و تورم باید پیگیری و برطرف شود و از رییس جمهور انتظار می رود با بهره گیری از نظرات کارشناسان اقتصادی و نخبگان مشکلات اقتصادی پایان یابد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد در مصلای این شهرستان افزود: مسمومیت دانش آموزان کار دشمن است، انقلاب به زنان عظمت داده چطور می تواند مخالف تحصیل دختران باشد.

او با اشاره به اینکه غرب زن را وسیله امیال شیطانی قرار داده است، اظهار داشت: ملت ایران نباید به دورغ های دشمنان در این رابطه توجه کنند، مسوولان دارند تلاش می کنند تا مشکل حل شود.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: پزشکان و پرستاران تلاش می کنند تا مشکلی برای دانش آموزان پیش نیاید.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: شورای امنیت آمریکا گفته که باید در موضوع مسمومیت دانش آموزان تحقیق شود، در آمریکا در سال ۲۰۲۲ بیش از یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آمریکا به ضرب گلوله کشته و سه هزار و ۸۰۰ نفر مجروح شده است، این آمار سایت های خبری آمریکا است، ۳۰۰ نفر این دانش آموزان زیر ۱۱ سال بودند.

وی اظهار داشت: خانواده ها، در مقابل دشمنان محکم و قوی باشند، دشمن در حال شیطنت است و این مسئله نیز حل خواهد شد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سفر رییس جمهور به استان فارس گفت: در میان مردم بودن کار خوبی است ولی بهتر است رییس جمهور مدیران ضعیف را کنار بگذارد و برنامه ریزی کند تا مدیران توانمند و تلاشگر وارد عرصه شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: دشمن وارد جنگ ارزی شده و باید افراد دلسوز و مومن و دغدغه مند را وارد عرصه اقتصادی کرد تا مسئله بازار ارز حل شود.

او اظهار داشت: ملت ایران مقابل دنیا ایستاده است و نباید مشکلات اقتصادی باعث ناراحتی ملت شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره سالروز تاسیس کمیته امداد و روز نیکوکاری گفت: کمیته امداد به قشر فقیر جامعه خدمات بسیاری کرده است با حمایت کمیته امداد قشر فقیر خودکفا شده اند.

حجت الاسلام حسینی افزود: کسانی که تمکن مالی دارند به فکر فقرا باشند کمیته امداد کمک ها را به دست فقرای واقعی می رساند.

او با اشاره به میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: تلاش کنیم این مجالس باشکوه برگزار شود و در مجالس از سخنرانان آگاه استفاده کنیم تا ائمه اطهار آشنا شویم، جامعه نیاز به بصیرت افزایی دارد که باید سخنرانان این کار انجام دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در مظلومیت و گمنامی کارهای بزرگی برای برقراری امنیت کشور انجام می دهند.

حجت الاسلام حسینی افزود: کسانی که علیه انسانیت و اسلام و قرآن توطئه می کنند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و به سزای اعمالشان می رسند.

او با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوانان موتور محرکه کشور هستند باید به جوان ها کمک کرد و جوانان از تجربه بزرگتر ها استفاده کنند جوانان حرمت بزرگتر ها را حفظ کنند کسی که در اسلام محاسن سفید کرده باید مورد احترام قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: این کانون ها باید فعال شوند امامان جماعت تلاش کنند برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی داشته باشند، جوانان باید به مساجد جذب شوند و این کار بر عهده کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close