اخبار ایران

بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد/ حال سجادی وخیم است/ مدیرکل حوزه وزارت ورزش جان باخت

روزهای بروجرد– بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت در حالی که در حال فرودآمدن بود سقوط کرد و برخی سرنشینان آن زخمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند. مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان به ایسنا گفت: متاسفانه یک نفر از سرنشینان این بالگرد جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، به گفته شاهدان عینی حال وزیر ورزش و جوانان مساعد است و برای درمان مصدومیت جزیی به همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده‌ است.

شاهدان عینی عنوان می‌کنند بالگرد موقع نشستن کنترل خود را از دست داده است.

استاندار کرمان در این باره گفت: بالگرد حامل وزیر ورزش، دوازده سرنشین داشت که هنگام نشستن در ورزشگاه بافت صدمه دید اما حال سرنشینانش مساعد است. بالگرد یک بار می‌نشیند و سپس دوباره بلند می‌شود که موقع نشستن دوباره دچار سانحه می‌شود. علت حادثه در دست بررسی است. حال مصدومان مساعد است و در بیمارستان بافت تحت درمان قرار دارند.

علاوه‌ بر حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، مسئول امور اداری و استخدامی وزارت ورزش و جوانان، نماینده شهر بافق در مجلس، علیرضا پورسلمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و رئیس فدراسیون شمشیربازی به همراه تعدادی از اصحاب رسانه در هلیکوپتر بودند. در حال حاضر اعلام شده که سرنشینان آسیب جدی ندیده‌اند. پورسلمان هم در تماس تلفنی با خانواده‌اش اعلام کرده حالش خوب است.

گفته می‌شود تلفن همراه برخی سرنشینان در هلی‌کوپتر جا مانده است و از این رو پاسخگوی تماس‌ها نیستند.

تکمیلی:

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی دولت، مدیر داخلی بیمارستان بافت فوت اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه را تایید کرد.

دادستان شهرستان بافت نیز جان باختن مشاور وزیر ورزش را در سانحه بالگرد تایید کرده است.

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری / وزیر دچار خونریزی مغزی شد / مدیرکل وزارتی سجادی درگذشت / بالگرد ۱۲ سرنشین داشت؛ حال بیشتر آنها مساعد است

وزیر ورزش دچار خونریزی مغزی شد

رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال او از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است.

بر اساس گزارش خبرگزاری دولت، مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است.

سازمان هواپیمایی: بالگرد وزیر ورزش در این سازمان ثبت نبود / بالگرد متعلق به هلال احمر بود

حسن رضایی فر مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بالگرد حامل وزیر ورزش ثبت سازمان هواپیمایی نیست، گفت: تیم بررسی سوانح سازمان آماده همکاری با هلال احمر است.

حسن رضایی فر گفت: این بالگرد برای هلال احمر بوده و به ثبت هواپیمایی کشوری نیست، ولی تیم بررسی سازمان هواپیمایی کشوری آماده همکاری با هلال احمر است.

رئیس اورژانس کرمان: حال وزیر ورزش وخیم است

اورژانس کرمان پیشتر اعلام کرده بود سجادی در حادثه سقوط بالگرد دچار خونریزی مغزی شده است.

تصاویری از بالگرد سقوط کرده حامل وزیر ورزش

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بافتِ کرمان / وزیر دچار خونریزی مغزی شد؛ انتقال سجادی به سیرجان / اورژانس: حال وزیر وخیم است / مدیرکل وزارتی سجادی درگذشت

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بافتِ کرمان / وزیر دچار خونریزی مغزی شد؛ انتقال سجادی به سیرجان / اورژانس: حال وزیر وخیم است / مدیرکل وزارتی سجادی درگذشت

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بافتِ کرمان / وزیر دچار خونریزی مغزی شد؛ انتقال سجادی به سیرجان / اورژانس: حال وزیر وخیم است / مدیرکل وزارتی سجادی درگذشت

استانداری کرمان: وضعیت وزیر ورزش در زمان انتقال به بیمارستان ثابت بوده/ سجادی در حال مکالمه با اطرافیان بوده است

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفته است: سجادی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل می شود.

او گفته: در سی تی اسکن اولیه تشخیص خونریزی مغزی داده شده است اما وزیر تا زمان سوار شدن به آمبولانس وضعیت ثابتی داشته و در حال مکالمه با اطرافیان بوده است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close