اخبار بروجرد

برگزاری یادواره ۱۵۰۰ شهید بروجرد

روزهای بروجرد– مسئول دفتر نظارت‌های ویژه کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا باعث معرفت افزایی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین صادقی در یادواره ۱۵۰۰ شهید بروجرد که ۲۲ اسفندماه در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: صحبت کردن در مورد شهدا بسیار سخت است اما خداوند در قرآن فرموده شهدا زنده هستند.

وی تصریح کرد: شهدا واجبات را شناختند و در جهت ارزش‌های الهی گام برداشتند، شهدا احیا گران ارزش‌های اسلامی بوده و هستند.

مسئول دفتر نظارت‌های ویژه کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا ایمان و باور به ولایت داشتند و این باعث موفقیت آنان شد، افزود: شهدا با تبعیت محض از امام خمینی (ره) به درجات بالایی رسیدند، فاصله گرفتن از مسیر و راه و روش شهدا جا ماندن از زندگی است.

سردار صادقی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا که بسیار مقدس و پاک است، ملت ایران با فهم و بصیرت بالا با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب دشمنان را رسوا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رسالت شهید ایجاد فهم و معرفت در جامعه است و شهدا باعث معرفت افزایی می‌شوند، اضافه کرد: مسیر خون شهدا آزادی راه کربلا بود که امروز به ثمر نشسته و در پیاده‌روی اربعین میلیون‌ها نفر راهی زیارت کربلا می‌شوند.

مسئول دفتر نظارت‌های ویژه کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بزرگترین دستاورد نظام مقدس اسلامی که مقدمه حکومت اسلامی امام زمان (عج) بوده تربیت انسان‌هایی مانند شهدا است، اگر شهدا نبودند ارزش‌های اسلامی نیز وجود نداشت.

سردار صادقی ادامه داد: فرق انقلاب اسلامی ایران با دنیا این بوده که ما ملت امام حسین (ع) هستیم و شهادت برای ما تاج کرامت بوده و آرزوی اولیاء و انبیای الهی شهادت بوده است.

وی اظهار کرد: در مکتب شهدا ترس معنا ندارد و به عشق دولت کریمه امام زمان (عج) همه سختی‌ها را تحمل می‌کنیم، امروز جوانان اشتیاق زیادی به شهادت دارند و این نشانه هایی از دل مومن است.

مسئول دفتر نظارت‌های ویژه کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: عشق شهادت در دل‌ها شعله‌ور است و در لحظه‌های نیاز شعله‌ور می‌شود، اگر کسی صادقانه شهادت بخواهد شهادت نصیب او خواهد شد.

سردار صادقی با بیان اینکه امروز امربه‌معروف و نهی از منکر ادامه راه شهدا است، افزود: ارزش و قیمت شهادت بالا است که درک و فهم انسان گنجایش آن را ندارد.

وی با اشاره به توان نظامی ایران اسلامی، اظهار کرد: پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های نظامی و علمی و فناوری انقلاب به خاطر وجود شهدا است، شهدا با جهاد در مسیر الهی گام‌ نهاده و موفق شدند.

مسئول دفتر نظارت‌های ویژه کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این انقلاب و آینده آن بسیار درخشان است و به انقلاب و حکومت امام زمان (عج) وصل خواهد شد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close