اخبار بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد: سلب آرامش جامعه در چهارشنبه آخر سال خط قرمز پلیس است

روزهای بروجرد– فرمانده انتظامی بروجرد گفت: پلیس مخالف شادی و نشاط در جامعه نیست، بلکه مخالف ناهنجاری‌هایی است که با برچسب جشن و شادی، آرامش و امنیت جامعه را مختل می کند.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا در گفت و گو با ایرنا افزود: خانوادها اجازه ندهند با رفتارهای خشن و مخل امنیت، جای بازی‌های بی‌خطر و سرگرمی های پر نشاط را برای فرزندانمان پر کند.

وی اظهار داشت: انگیزه کارکنان پلیس برای پیشگیری از مخاطرات شب چهارشنبه آخرسال، جلوگیری از ورود سانحه به سفره هفت سین خانواده ها است، دغدغه پلیس پیشگیری از رفتارهای پرخطری است که احساس امنیت جامعه را در آستانه تقارن زیبای بهار طبیعت و بهار قرآن تهدید می‌کند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در آستانه تقارن پرشکوه بهار طبیعت و ماه بهار قرآن همدلی و همیاری با پلیس در مبارزه با نا امنی، گامی موثر برای تامین آرامش و سلامتی جامعه است.

سرهنگ مهدوی کیا افزود: نسل نوجوان و جوان ایرانی نسل غیرتمندی است که نیاز به شادی و هیجان را در آزار هم وطن خویش جستجو نمی کند، مبارزه مقتدرانه پلیس با عوامل ناامنی در شب چهارشنبه آخر سال مطالبه به حق مردم است.

وی اظهار داشت: پیشگیری از پیامدهای تلخ رفتار های پرخطر وظیفه قانونی پلیس و وظیفه اخلاقی همه افراد جامعه است.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: مصونیت کودکان و نوجوانان از هر گونه آسیب در شب چهارشنبه آخر سال بیش از هر چیز نیازمند تدبیر و دوراندیشی خانواده هاست، خرید و استفاده از وسایل مخاطره‌آمیز شب چهارشنبه آخر سال علاوه بر تأثیر منفی بر اقتصاد جامعه می تواند آرامش را در آستانه بهار از هموطنانمان سلب نماید.

سرهنگ مهدوی کیا افزود: فلسفه حضور مقتدرانه پلیس در شب چهارشنبه آخر سال، جلوگیری از رخدادهای تلخ و آزار دهنده برای خانواده های ایرانی در آستانه بهار طبیعت است.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close