اخبار بروجردلرستان

۹۰ درصد مراکز اقامتی لرستان برای تعطیلات نوروز رزرو شده است

روزهای بروجرد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۹۰ درصد مراکز اقامتی این استان با ظرفیت ۲ هزار و ۶۷۰ نفر برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ رزرو شده است.

عطا حسن پور در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۴۰۰ تخت، یک متل با ظرفیت ۵۰ تخت، ۱۳ مهمانپذیر با ظرفیت ۴۴۰ تخت، پنج مجتمع اقامتی با ظرفیت ۱۸۰ تخت،خانه های مسافر با ظرفیت ۲۰۰ نفر همچنین هشت اقامتگاه بوم گردی مجوزدار با ظرفیت ۴۰۰ نفر در لرستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۱۶۵ مدرسه در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که با احتساب امکانات مراکز رفاهی، ظرفیت پذیرش و اسکان هشت هزار مسافر در نوروز ۱۴۰۲ ایجاد شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان اظهار کرد: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی ناحیه یک و ۲ خرم آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز و ازنا برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته‌ شده است و در مجموع ۱۱۴ اتاق ویژه با ۳۸۰ تخت در اختیار مسافران قرار داده می شود.

حسن پور با اشاره به فعال بودن ۶ خانه معلم در لرستان بیان کرد: ۱۰ پایگاه اسکان آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در استان ایجاد شد همچنین یکهزار و ۶۱۵ کلاس درس برای اسکان پیش بینی شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close