اخبار بروجرد

فرماندار: تاسیس تعاونی مسکن جدید در بروجرد ممنوع است

روزهای بروجرد– معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: تعاونی‌های مسکن غیر بومی حق خرید زمین در شهرستان را ندارند و تا اطلاع ثانونی تاسیس تعاونی مسکن جدید در بروجرد نیز ممنوع است.

به گزارش ایرنا مسلم مرادی در جلسه شورای مسکن شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: تعاونی‌های مسکن در شهرستان نا به سامان هستند و اعضای هیات مدیره تعاونی ها با کار گروهی و همدلی و همفکری مشکلات را حل‌ کنند.

وی اظهار داشت: تعاونی های مسکن با گفتمان با اعضا مشکلات را حل و فصل کنند، هیات مدیره تعاونی هایی که انتظارات اعضا را برآورده نکنند باید از مسوولیت برکنار شوند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: قبل از تاسیس تعاونی ها و خرید زمین باید استعلامات لازم از راه و شهرسازی و منابع طبیعی و دیگر ارگان‌ها گرفته شود، مجمع عمومی برای تعاونی هایی که معترض دارند تشکیل و مشکلات حل و فصل شود، مشکلات شخصی تعاونی ها باید در جلسات داخلی آنان حل و فصل شود.

مرادی اضافه کرد: تعاونی های مسکن باید ارزش گذاری شوند و بر اساس ارزش تعیین شده به آنان زمین واگذار شود، خرید و فروش فیش زمین باید ممنوع شود.

وی اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی بروجرد باید برآورد کند که چه مقدار زمین برای واگذاری وجود دارد تا به یک راهبرد خوب برای آینده برنامه ریزی شود.

فرماندار بروجرد گفت: هیات مدیره تعاونی ها باید اعضا را راضی نگه دارند زیرا دین آنان بر گردن هیات مدیره است، اعضای تعاونی مسکن سالها پیش مبلغی برای خانه دار شدن و خرید زمین واریز کرده اند که امروز انتظار دارند خانه و زمین به آنان واگذار شود.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close