اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: کشور ما در سایه تحریم‌ها به اقتدار رسیده است

روزهای بروجرد– امام جمعه بروجرد گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه به پیشرفت‌های بزرگ علمی و فناوری‌های نوین دست یافته است.

ایرنا: حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای افزود: اعلام خبر دستیابی ایران به فناوری صلح آمیز هسته‌ای جهان را مبهوت کرد.

او اظهار کرد: دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای کار بزرگی بود که دانشمندان ایرانی در سایه تحریم های ظالمانه به دست آوردند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ایران در علم و فناوری جز بهترین‌های جهان است کشور ما در سایه تحریم به اقتدار رسیده و دشمنان از این پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران عصبانی هستند.

او تاکید کرد: آمریکا از سال ۵۹ ایران را تحریم کرد ایران یک قدرت بزرگ است که دنیا روی قدرت ایران حساب می کند.

وی ادامه داد: از دولت انتظار داریم دلار را از نظام بانکی حذف کند یکی از علت های اصلی تورم دلار است که باید دلار از معاملات حذف شود، بسیاری از کشورها دلار را از معاملات خود حذف کرده اند و ایران نیز باید این کار انجام دهد و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند ما می توانیم با حذف دلار تحریم‌ها را بی اثر کنیم.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: رژیم غاصب اسراییل از هر زمانی ضعیف‌تر شده و از درون با مشکلات جدی بسیاری روبرو است و امیدواریم این رژیم غاصب ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

او اظهار کرد: در بیرون نیز اسراییل در محاصره موشک های جبهه مقاومت است، اسرائیل باید منتظر ضربات سهمگین جمهوری اسلامی به دلیل شهادت ۲ مستشار نظامی سپاه باشد.

امام جمعه بروجرد گفت: فرزندان خود را به نور قرآن منور کنید و در جلسات مختلف قرآنی شرکت کنند نباید نسبت به قرآن آموزی کودکان بی تفاوت باشیم.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close