اخبار لرستان

اینترنت رایگان شرکت مخابرات لرستان برای ۲۱ مکان عمومی راه اندازی شد

روزهای بروجرد- مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: اینترنت رایگان شرکت مخابرات برای ۲۱ مکان گردشگری، آموزشی و درمانی لرستان راه اندازی شد.

“نبی‌الله شمسی فر” در دیدار با استاندار لرستان افزود: توسعه فیبر نوری بین‌شهری در مسیرهای خرم‌آباد به کوهدشت در ۲ فاز در حال انجام است و در شهرستان دلفان نیز فیبرنوری نورآباد به “سرکشتی” انجام پذیرفته است.

شمسی فر ادامه داد: همچنین آزاد راه خرم‌آباد به پل زال در ۲ فاز، پلدختر به معمولان و ویسیان، سد رودبار به شاپورآباد الیگودرز نیز درمجموع به طول ۳۸۰ کیلومتر از جمله اقدامات مخابرات منطقه لرستان در توسعه شبکه فیبرنوری بوده است.

او افزود: اتصال ۱۸ روستای شهرستان نورآباد به شبکه سلامت با تکنولوژی وای فای، رفع مشکل تغذیه و نیرو برخی مراکز پر ظرفیت استان شامل مرکز حضرت قائم خرم‌آباد، مرکز آیت‌اله بروجردی شهر بروجرد، مرکز امام(ره) کوهدشت و کل کافوهای نوری نصب شده در شهر پلدختر، دورود، نورآباد و برخی شهرستانها توسط مخابرات منطقه لرستان انجام شده است.

او به انجام افزایش ضریب پایداری شبکه های انتقال استان اشاره کرد و گفت: در این راستا رینگ فیبرنوری و سیستمهای انتقال مسیر خرم آباد به الشتر، الشتر به نورآباد، خرم‌آباد به کوهدشت و پلدختر، تپه باوران به کوهدشت، اشترینان به بروجرد، چالانچولان به بروجرد برقرار شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: انجام توسعه ارتباطات سیار مطابق طرح یو اس او در مناطق روستایی سطح استان طبق برنامه ابلاغی وزارت ارتباطات و همراه اول، پروژه توسعه سایتهای شهری و تغییر و تعویض دکل سایتهای تلفن همراه به منظور بهینه سازی پوشش و افزایش سطح دسترسی مردم و پروژه اتصال به فیبر نوری سایتهای تلفن همراه شهری برای ارتقای کیفیت و پهنای باند و ایجاد آمادگی برای ارتقای سایتهای نسل چهارم به نسل پنجم همگام با سایر استانها از جمله خدمات این دستگاه در سال گذشته بوده است.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

2 thoughts on “اینترنت رایگان شرکت مخابرات لرستان برای ۲۱ مکان عمومی راه اندازی شد”

  1. اقا برسید به داد اینترنت بروجرد قسمت محموداباد اصلن سرعت پایین قط وصل شدن مکرر چرا کسی پیگیری نمیکنه

  2. اقا برسید به داد اینترنت بروجرد قسمت محموداباد اصلن سرعت پایین قط وصل شدن مکرر چرا کسی پیگیری نمیکنه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close