اخبار بروجرد

آتش‌سوزی در بازار بروجرد

روزهای بروجرد– معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: داستان عدم توجه به هشدارهای سازمان و تکرار آتش سوزی در بازار شهر همچنان ادامه دارد.

نادر موسیوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی تماس تلفنی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر آتش‌سوزی یک واحد تجاری در بازار گرفته شد، ٣ ایستگاه بلافاصله به محل اعزام شدند.   

او تصریح کرد: آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کرده و با رعایت نکات ایمنی و تجهیزات لازم اقدام به اطفای حریق کردند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه مسیر دسترسی به محل حادثه صعب‌العبور است، آتش نشانان با درایت، تجربه و سرعت بالا اقدامات لازم را انجام داده و از گسترش آتش به واحدهای تجاری مجاور جلوگیری کرده و در زمان حدود ۴۵ دقیقه آتش سوزی مهار و محل پاکسازی شد.  

موسیوند اضافه کرد: عدم توجه به هشدارهای ایمنی در خصوص بازبینی و ارتقای سطح ایمنی واحدهای تجاری بازار آیت الله بروجردی(ره) سبب بروز حریق و حوادث ناگوار خواهد شد، علی‌رغم توصیه‌ها و هشدارهایی که طی سالیان گذشته به صاحبان واحد های تجاری واقع در بازار داده شده، متأسفانه هیچ اقدامی پیرامون رفع نواقص ایمنی انجام نشده است.

او ادامه داد: اطفای حریق در یک منزل مسکونی در ٣٠ متری انقلاب، ۴ مورد علف‌های هرز و ۶ مورد امداد رسانی به افراد محبوس شده در آسانسور در دیگر عملیات‌های انجام شده توسط سازمان آتش‌نشانی در ٢۴ ساعت گذشته بود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close