اخبار بروجرد

خودروی سرقتی در بروجرد آتش گرفت

روزهای بروجرد– معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد از خاموش کردن آتش‌سوزی در یک دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، نادر موسیوند امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مبنی بر آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در جاده بیرانشهر بعد از تونل، بلافاصله آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

او تصریح کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده کردند، خودرو فوق فاقد سرنشین است که پس از انجام عملیات اطفا و ایمن‌سازی مشخص شد که خودرو سرقتی بوده است.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد بر افزایش ورود مار به اماکن مختلف، منازل و پارک‌ها، در خصوص توجه به هشدارهای ارائه شده و رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان تأکید کرد.

موسیوند خاطرنشان کرد: شهروندان نسبت به پوشاندن شکاف‌های ورودی به منازل اقدام کنند، از باز گذاشتن درها اجتناب ورزند، هنگام خرید میوه و صیفی‌جات جعبه‌ها را با دقت بررسی کنند و مراقب کودکان باشند.

او با اشاره به آمار عملیات زنده گیری مار در چند روز اخیر توسط سازمان، افزود: هرساله از اردیبهشت‌ماه تا پایان تابستان، حوادث زیادی در خصوص رؤیت مار توسط شهروندان به سازمان آتش‌نشانی گزارش می‌شود که مأموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام می‌شوند و در صورت وجود مار، اقدام به زنده‌گیری آن‌ها می‌کنند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بروجرد ادامه داد: در همین راستا روز گذشته ٢ مورد وجود مار در منزل مسکونی گزارش شد که نیروهای آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حضور یافته و نسبت به زنده گرفتن آن‌ها اقدام کردند.

موسیوند اضافه کرد: شهروندان در صورت رؤیت مار به آن‌ها نزدیک نشوند و بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۵ تماس گیرند.

او بیان کرد: اطفای حریق در یک منزل مسکونی واقع در خیابان شریعتی، یک دستگاه خودروی سواری پراید واقع در خیابان ١۵ متری، ١۵ مورد علف‌های هرز و مزارع کشاورزی، ۴ مورد امدادرسانی به افراد محبوس شده در آسانسور و ٢ مورد منزل مسکونی از جمله عملیات‌های صورت پذیرفته در شبانه‌روز گذشته به شمار می‌رود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close