لرستان

۲۷۲ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد اختصاص یافت

روزهای بروجرد– معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم آباد با پیشرفت فیزیکی ۴۷درصد در حال انجام می باشد و ۲۷۲ میلیارد تومان برای ادامه ساخت آن اختصاص یافته است.

دکتر علی فرهادی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۲۷۲ میلیارد تومان تسهیلات ماده ۵۶ برای این طرح در نظر گرفته شده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اعتبارات مورد نیاز را تامین کرده است.

او اظهار داشت: عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم آباد از سرگیری شده است و با پیشرفت بهتری نسبت به ماه های گذشته در حال انجام می باشد.

او با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به این طرح تزریق شده است تصریح کرد: احداث و راه اندازی بیمارستان نیایش خرم آباد از مصوبات سفر رییس جمهور است که ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز به این طرح اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان جهت عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم آباد هزینه شده است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید در سال ۱۴۰۴ بهره برداری شود.

فرهادی اظهار داشت: این طرح از مصوبات سفر ۱۴۰۰ رییس جمهور به استان است که در صورت بهره برداری، قابلیت افزایش ظرفیت تا حدود ۵۸۰ تخت را دارد و نقش مهمی در برطرف کردن کمبود تخت بیمارستانی لرستان خواهد داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close