اخبار بروجرد

موافقت مجلس با تعویق تاثیر قطعی معدل در کنکور

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس یازدهم موافقت مجلس با تعویق تاثیر قطعی معدل در کنکور تا سال ۱۴۰۶ را اقدامی قاطعانه و به نفع مردم و دانش آموزان و رفع دغدغه های آنها دانست و گفت: امیدواریم شورای نگهبان هر چه سریع این مصوبه را تایید کند تا عملیاتی و اجرایی شود.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت با ابراز خرسندی از موافقت مجلس با تعویق تاثیر قطعی معدل در کنکور تا سال ۱۴۰۶، گفت: این مصوبه تصمیمی قاطعانه و به نفع مردم و دانش آموزان بود و باعث رفع دغدغه کنکوری ها و خانواده آنها شد.

او افزود: بی شک تا زمانی که زیرساخت‌های آموزشی ما در سراسر کشور به صورت عادلانه مهیا نشود نمی توان موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور را عملیاتی کرد و در چنین شرایطی عملیاتی کردن این موضوع می‌تواند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده و آسیب‌هایی را به فرصت‌هایی که دانش‌آموزان می‌توانند در یک فرآیند تحصیلی و با تلاش و کوشش خودشان به دست بیاورند وارد خواهد کرد.

نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم ادامه داد: بسیار خرسندیم که مجلس موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور را تا سال ۱۴۰۶ به تعویق انداخت و موج خوشحالی کنکوری‌ها را در پیام‌های ارسالی آنها مشاهده کردیم و این تصمیم شادابی و خوشحالی آنها را در پی داشته است.

مقصودی یادآور شد: امیدواریم شورای نگهبان هر چه سریع این مصوبه را تایید کند تا عملیاتی و اجرایی شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close