اخبار بروجرد

انجام بیش از هزار عملیات در سال جاری توسط آتش‌نشانی بروجرد

روزهای بروجرد- معاونت عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد گفت: یک هزار و ۹۲ عملیات  در ۶ ماهه اول امسال توسط آتش نشانی بروجرد انجام شده است.

نادر موسیوند معاونت عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد در گفت‌وگو با فارس گفت: یک هزار و ۹۲ عملیات در ۶ ماهه اول امسال توسط آتش‌نشانی بروجرد انجام شده است.

او افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۷۵ مورد اطفا حریق زمین های کشاورزی و فضای سبز مهار شده که بیشترین آمار عملیات آتش نشانی در بروجرد بوده است.

معاون عملیات آتش‌نشانی بروجرد اظهار داشت: همچنین در این مدت ۱۰۳ مورد اطفا حریق منازل مسکونی و واحدهای تجاری توسط آتش نشانی بروجرد انجام شده است.

اوبا اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول امسال ۱۶۴ مورد محبوس بودن در آسانسور امداد رسانی شده است، گفت: ۱۱۷ مورد حیوانات موذی و خطرناک نیز از محل زندگی شهروندان زنده گیری شده است.

موسیوند افزود: از دیگر اقدامات آتش نشانی بروجرد در ۶ ماهه اول امسال ۱۲۳ مورد اطفا حریق مراکز فروش ضایعات و مخروبه ها و ۴۵ مورد آتش سوزی خودرو و موتور سیکلت مهار شده است.

او اظهار داشت: همچنین در این مدت ۲۷ مورد تصادفات جاده ای، ۱۲ مورد سقوط در چاه، ۱۳ مورد ریزش آوار و کشف جسد و ۱۶ مورد جلوگیری از خودکشی توسط ماموران آتش نشانی بروجرد عملیاتی شده است.

 

 

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close