اخبار بروجرد

در شش ماهه نخست امسال ۹۰۰ میلیون تومان صدقه در بروجرد جمع‌آوری شد

روزهای بروجرد– سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد گفت: ۹ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال صدقه در شهرستان از طریق صندوق‌های صدقات ۶ ماهه نخست سال جاری جمع‌آوری شده است.

رضا لک در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان صدقه جمع‌آوری شده در سرفصل های فعالیت های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، درمان، کمک های موردی و تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بروجرد هزینه می شود.

او افزود: هم اکنون ۲۶ هزار و ۷۳۹ صندوق صدقه در شهرستان بروجرد وجود دارد که مردم صدقات خود را به آنها واریز می کنند که در سرفصل های مورد نظر برای مددجویان تحت پوشش هزینه و مصرف شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۲۲ مورد سری جهیزیه توسط کمیته امداد اهدا شده است که شامل تهیه و خرید اقلام اساسی جهیزیه همچون، یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز بوده است.

لک اضافه کرد: علاوه بر این کمیته امداد شهرستان بروجرد در سال جاری به سالمندان زمین گیر و صعب العلاج نیز۱۳ ماشین لباسشویی، ۱۰ یخچال، ۵۷ بخاری، ۱۳ آبگرمکن و ۱۵ تخته فرش اهدا کرده است.

او یادآور شد: کمیته امداد شهرستان بروجرد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزارو ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close