اخبار بروجردویژه ها

دانشگاه علوم پزشکی لرستان در تجهیز پروژه‌های درمانی خیرساز به تعهدات خود عمل نمی‌کند

روزهای بروجرد– مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بروجرد گفت: مجمع خیرین سلامت بروجرد تاکنون دهها پروژه درمانی را به اتمام رسانده اما دانشگاه علوم پزشکی به تعهدات خود در قبال تجهیز آنان عمل نمی‌کند.

شهرام شاه محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیرین سلامت پای کار سلامت مردم هستند و تاکنون در شهرستان بروجرد دهها پروژه درمانی را به اتمام رسانده‌اند، ولی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای تجهیز آنان کوتاهی می‌کند.

او افزود: ساختمان بخش اعصاب و روان بیمارستان شهید چمران بروجرد آماده شده است، متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای تجهیز و استخدام  کادر درمان آن هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت بروجرد با اشاره به اینکه انگیزه خیرین برای ادامه فعالیت بستگی به انجام تعهدات دانشگاه علوم پزشکی دارد، گفت: ساختمان مرکز سنگ شکن بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) به اتمام رسیده اما دانشگاه دستگاه سنگ شکن را تحویل این مرکز نمی‌دهد.

شاه محمدی افزود: بخش رادیو تراپی و درمانگاه آن در جوار بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) توسط خیرین در حال ساخت است که امیدواریم با همت خیرین برای ارائه خدمات درمانی به بیماران خاص سریعتر به بهره برداری برسد.

او با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت بروجرد دردهای بخش درمان را به خوبی شناسایی می‌کنند، عنوان کرد: بیمارستان شهید چمران یکی از ضروریات بخش درمانی شهرستان بروجرد است و باید به کار خود ادامه دهد، مجوز یک بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی در بروجرد صادر شده و نباید این بهانه‌ای برای تعطیلی بیمارستان شهید چمران بروجرد باشد.

او بیان کرد: بیمارستان شهید چمران تنها مرکز ترومای شهرستان بروجرد است و همه مصدومان حوادث رانندگی و دیگر حوادث به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند و نباید به بهانه تخریبی بودن از چرخه درمان خارج شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید چمران یک ماه است که خراب است و متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی اقدامی برای راه اندازی مجدد آن انجام نمی‌دهد.

شاه محمدی افزود: یکی از مطالبات مهم مردم بروجرد، دانشگاه علوم پزشکی است، مجمع خیرین سلامت نیز برای دستیابی به این مهم از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، آموزشی شدن بخش درمان بروجرد کمک بزرگی به رفع مشکلات درمانی در شهرستان خواهد کرد.

او اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت بروجرد تاکنون ساختمان اورژانس امام حسن(ع) بیمارستان امام(ره)، بخش مدیریت بحران بیمارستان شهید چمران، بخش اعصاب و روان بیمارستان شهید چمران، مرکز مشاوره پیش از ازدواج و خانه بهداشت حاج عبداله روستای قلعه، پایگاه اورژانس در میدان نواب و میدان آیت‌اله بروجردی(ره)، ساخت پانسیون پزشکی، بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام(ره) و بخش رختشورخانه بیمارستان امام(ره) را انجام و تحویل دانشگاه علوم پزشکی لرستان داده است.

 

 

منبع: فارس 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close