اخبار بروجرد

اختصاص اعتبار برای پروژه سد آبسرده بروجرد

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس گفت: با تلاش های انجام گرفته  اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان دیگر به پروژه سد آبسرده تخصیص پیدا کرد و خوشبختانه با اختصاص اعتبار پیشرفت چشمگیری نسبت به سالهای گذشته داشته است.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های  انجام شده و پیرو دیدار با وزیر ارتباطات روستاهای هزارجریب، گلزرد،کپرگاه، دره نقدی، دودانگه، سرنجه، قلعه محمد ضیا  و …  به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند و امیدوارم مابقی روستاها نیز در اسرع وقت به شبکه اینترنت متصل شوند.

او افزود: باپیگیری موثر برای ایجاد واحد ترویجی تحقیقی پنبه در استان لرستان، پنبه مورد نیاز کارخانجات نساجی در آینده با استفاده از ظرفیت های ایجادی برای صنعت کشاورزی و کشاورزان عزیز استان  تامین خواهد شد لازم بذکر است با این اقدام بی سابقه و کم نظیر گام های موثری در جهت تحقق منویات چندین ساله مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تکیه بر توان داخلی و توسعه اقتصاد درون زا صورت خواهد پذیرفت.

نماینده بروجرد در مجلس بیان کرد: همچنین با تلاش های انجام گرفته  اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان دیگر به پروژه سد آبسرده تخصیص پیدا کرد و خوشبختانه با اختصاص اعتبار پیشرفت چشمگیری نسبت به سالهای گذشته داشته است.

این نماینده عنوان کرد: دیدار و گفت و گویی نیز با وزیر ورزش و جوانان داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات ورزشکاران شهرستان و همچنین اختصاص تجهیزات ورزشی و اعتبارات لازم برای پیشرفت ورزش شهرستان صحبت شد که مقرر گردید اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close