اخبار بروجرد

۶ رشته جدید در دانشگاه آیت الله بروجردی ایجاد شد

روزهای بروجرد– معاون آموزشی دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: پنج رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع کارشناسی در دانشگاه آیت الله بروجردی ایجاد شد.

میثم خزایی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امسال رشته های زبان شناسی حقوقی، مطالعات قرآن و حدیث معارف قرآن، دیپلماسی و سازمان های بین المللی، مهندسی برق برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی در مقطع کارشناسی ارشد و مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی به مجموعه رشته های این دانشگاه اضافه شده است.

او افزود: امسال در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یک هزار و ۳۵ دانشجوی ورودی جدید در این دانشگاه پذیرفته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آیت الله بروجردی بیان کرد: از این تعداد دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه آیت الله بروجردی ۸۴۷ دانشجوی ورودی جدید در مقطع کارشناسی این دانشگاه پذیرفته شدند که از این تعداد ۵۴۱ نفر ثبت نام کرده اند.

خزایی با اشاره به اینکه در مقطع کارشناسی ارشد نیز ۱۸۸ دانشجو امسال در دانشگاه آیت الله بروجردی پذیرش شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۵۰ دانشجو در دانشگاه ثبت نام کرده اند.

دانشگاه آیت‌الله بروجردی در سال ۸۵ تاسیس شد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر عضو هیات علمی، ۱۰۰ کارمند و بیش از پنج هزار و ۱۰۰ دانشجو دارد که از این تعداد چهار هزار و ۱۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۹۵۰ نفر هم در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close