اخبار بروجرد

عملیات عمرانی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان بروجرد در حال انجام است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با  معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت که در این دیدار پیرامون حل مشکل بوجود آمده در مسیر ساخت زیر گذر دام شهرستان بروجرد و دیگر مطالبات شهرستان در حوزه گازرسانی پرداخته شد و دستور لازم برای رفع این مشکل صادر شد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و عنایت اداره کل و اداره برق شهرستان بروجرد روشناسی معبر ورودی روستای زرشکه اجرایی و به بهره برداری رسید همچنین  عملیات عمرانی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان بروجرد هم با تزریق اعتبار در حال انجام است.

او افزود: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با  معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت که در این دیدار پیرامون حل مشکل بوجود آمده در مسیر ساخت زیر گذر دام شهرستان بروجرد و دیگر مطالبات شهرستان در حوزه گازرسانی پرداخته شد و دستور لازم برای رفع این مشکل صادر شد.

نماینده بروجرد در مجلس عنوان کرد: بازدیدی هم از منطقه آبسرده و دیدار با پرسنل زحمتکش اورژانس مستقر در این منطقه صورت پذیرفت که تاسیس این پایگاه اورژانس که از مطالبات دیرینه منطقه بوده است با پیگیری های  انجام شده و عنایت ویژه دانشگاه علوم پزشکی محقق شد.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین بازدیدی  به همراه مدیر شرکت شهرک های صنعتی شهرستان بروجرد از کارخانه تفلن اسبیکو در راستای رفع موانع تولید و اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی صورت پذیرفت و مقرر شد پیگیری های لازم در جهت حل مشکلات اینت مجموعه انجام گیرد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close