اخبار بروجردلرستانورزش

کسب عنوان چهارمی لرستان در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور

روزهای بروجرد- تیم کشتی آزاد نوجوانان استان لرستان با کسب دو نشان طلا و یک برنز در جایگاه چهارم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور قرار گرفت.

فارس: تیم کشتی آزاد نوجوانان استان لرستان با کسب دو نشان طلا و یک برنز در جایگاه چهارم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور قرار گرفت.

در این رقابت‌ها که هجدهم و نوزدهم آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد،‌ امیرحسین محمدی مقدم در وزن ۴۸ کیلوگرم و ابوالفضل کوشکی در وزن ۵۱ کیلوگرم موفق به کسب نشان طلا و عنوان قهرمانی و شایان ابوالفتحی در وزن ۸۰ کیلوگرم سوم شد.

نفرات برتر هر وزن به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت می‌شوند.

با این نتایج لرستان در اردوی تیم ملی آزاد نوجوانان ایران ۲ نماینده خواهد داشت.

از نکات دیگر این رقابت ها این است که بعد از تیم های مازندران و تهران که با ۳ طلا به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند لرستان با کسب دو مدال طلا سومین تیم به لحاظ ارزش مدالی محسوب می‌شود.

لرستان در مجموع مسابقات ۸۵ امتیاز به دست آورده و پس از تیم های مازندران با۱۸۰، تهران با ۱۵۵ و همدان با ۱۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در سایر وزن ها و در ۶۵ کیلوگرم پارسا حسنوند هفتم و دانیال بهادری در ۹۲کیلوگرم دهم شد.

پس از لرستان نیز البرز با ۸۰ امتیاز پنجم، توابع تهران با ۷۲ امتیاز ششم،خراسان رضوی با ۶۹ امتیاز هفتم، قزوین با ۴۴ امتیاز هشتم، کرمانشاه با ۴۱ امتیاز نهم و گیلان با ۴۰ امتیار دهم شدند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close