اخبار بروجردلرستانویژه ها

سه‌ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن لرستان نیاز است

روزهای بروجرد– مدیرکل راه و شهرسازی لرستان می‌گوید برای ۱۱۲ هزار نفر متقاضی ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن استان که حائز سه شرط اولیه هستند، سه هزار و ۲۰۰ هکتار زمین نیاز است.

بهزاد شاکرمی در نشست شورای مسکن استان گفت: همچنین ۳۱۰ هکتار در محدوده شهری پیش بینی و ۱۴ هزار و ۸۰۰ واحد انجام شده و ۲ هزار و ۸۹۰ هکتار زمین برای ایجاد ۹۷ هزار و ۲۰۰ واحد مورد نیاز است.

در طرح جوانی جمعیت لر استان لرستان از مجموعه ۱۱ هزار و ۵۴۷ متقاضی ثبت نام شده تعداد ۲ هزار و ۶۳۶ متقاضی تایید نهایی شده اند، همچنین پنج هزار و ۳۳۱ متقاضی نیز دارای سه شرط اولیه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان می‌گوید تعداد ۲۷۳ قطعه به متقاضیان در شهرهای بروجرد ، الیگودرز و پلدختر اختصاص یافته که ۴۶۰ هکتار دیگر نیز مورد نیاز است.

شاکرمی ادامه داد: همچنین در بخش مسکن حمایتی طرح نهضت ملی ۱۱ هزار و ۹۵۱ واحد به بانک معرفی شده اند که یک هزار و ۹۸۳ واحد دارای قرارداد مشارکت هستند.

او یادآور شد: در بخش خودمالک شهری خارج بافت ۹ هزار و ۴۴۱ واحد به بانک معرفی شده که ۲ هزار و ۹۱۹ واحد دارای قرارداد مشارکت می‌باشند، همچنین در بخش خودمالک شهری داخل بافت ۲۲۲ واحد به بانک معرفی شده که ۲۲۰ واحد دارای قرارداد مشارکت و در بخش روستایی ۱۰ هزار و ۸۸۹ واحد به بانک معرفی شده که ۶ هزار و ۳۳۰ واحد دارای قرارداد مشارکت می‌باشند.

شاکرمی می‌گوید تنها بانک مسکن در مسکن حمایتی و بازآفرینی شهری نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت اقدام کرده و تعداد ۴۷۲ واحد نیز از پروژه‌های بنیاد مسکن به بانک ملی معرفی شده است ، همچنین در بخش خود مالک شهری بانک‌های مسکن ، ملت ، ملی و صادرات عملکرد داشته اند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close