اخبار بروجرد

تامین اجتماعی بروجرد ۲۵۰ میلیارد تومان طلب دارد

روزهای بروجرد– رییس تامین اجتماعی بروجرد گفت: تامین اجتماعی شهرستان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از دستگاه‌ها اجرایی و واحدهای کارگاهی شهرستان طلب دارد.

قدرت اله سعادتی  در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه کارفرمایان مطالبات سازمان تامین اجتماعی را به موقع پرداخت کنند، افزود: بیشترین میزان بدهی با مبلغ معادل حدود ۶۵۰ میلیارد ریال مربوط به کارخانه نساجی بروجرد است که براساس توافق انجام شده هم اکنون به صورت اقساط پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع مطالبات تامین اجتماعی این سازمان را در ارائه خدمات شایسته کمک می کند، بیان کرد: امسال یک هزار و ۶۰۰ نفر در بخش زنان خانه دار، بیمه فراگیر خانواده و بیمه دانشجویان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بروجرد قرار گرفته اند.

رییس تامین اجتماعی بروجرد اظهار کرد: ماهانه ۱۸ میلیارد ریال مستمری و ۵۰۰ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری به بیمه شدگان این شهرستان پرداخت می‌شود.

سعادتی با بیان اینکه ۴۸ هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی بروجرد هستند، اضافه کرد: ۲۵ هزار نفر مستمری بگیر اصلی و در مجموع ۲۲۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان بروجرد تحت پوشش این نهاد بیمه ای قرار دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close