اخبار بروجرد

مقصودی: سئوال از وزیر آموزش و پرورش به جلسه علنی رفت

روزهای بروجرد– نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی از ارجاع سوال خود از «صحرایی»وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان به جلسه علنی خبر داد.

مقصودی

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با تسنیم، از طرح سوال خود از رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: نحوه رتبه بندی معلمان، پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۰ معلمان و همچنین مشمول نشدن بازنشستگان جدید در اجرای این قانون از جمله محورهای سوال بنده از آقای صحرایی بود.

او افزود: سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد و در این جلسه آقای صحرایی پیرامون محورهای سوال بنده توضیحاتی را ارائه کرد.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: بنده از توضیحات وزیر آموزش و پرورش قانع نشدم لذا طبق آیین‌نامه داخلی مجلس سوال بنده به جلسه علنی ارجاع می‌شود و هر زمان که در نوبت دستورکار صحن علنی قرار گیرد وزیر آموزش و پرورش باید در جلسه حضور یافته و به محورهای سوال بنده پاسخ دهد.

مقصودی با بیان اینکه سوال بعدی بنده از وزیر آموزش و پرورش درباره تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان است، گفت:سایر دستگاه‌ها پاداش پایان خدمت را به موقع پرداخت می‌کنند اما متاسفانه برای این قشر معمولا با تاخیر مواجه شده است که این موضوع نیز به جلسه علنی ارجاع شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close