اخبار بروجرد

نصب ۴ برج نوری در تقاطع های حادثه خیز جاده‌های بروجرد

روزهای بروجرد– رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد از نصب ۴ برج نوری در تقاطع های حادثه خیز محورهای مواصلاتی این شهرستان ، طی ده ماهه سال جاری خبر داد.

محمد ایرانشاهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد به عملکرد این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، با تلاش اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی و پیگیری اداره شهرستان بروجرد، ۱۲ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

او ادامه داد: همچنین در این مدت، عملیات بهسازی محورهای روستایی به‌طول ۱۵ کیلومتر، روکش آسفالت محور اصلی ۱۴ کیلومتر و روکش آسفالت به صورت اسلاری سیل به طول ۱۳ کیلومتر انجام شده است.

مهندس ایرانشاهی بیان کرد: نصب ۳/۵ کیلومتر نیوجرسی در محور اشترینان، رفع ۸ نقطه‌ی حادثه خیز با حجم عملیاتی ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری ، ۱۰ کیلومتر شانه سازی محور های مواصلاتی و ۷۵ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، بخش دیگری از اقدامات شاخص طی ده ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان بروجرد می باشد.

او لایروبی ۱۹ پل‌ در محور اصلی فرعی و روستایی، ۱۵۰۰ تن لکه‌گیری و چاله گیری ، ریزش برداری و پاکسازی محورها با حجم ۱۰۰۰ هزار مترمکعب، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول ۳۰۰ کیلومتر، ایجاد ۵ کیلومتر هره خاکی،ایجاد شیار لرزاننده بصورت طولی و عرضی بطول ۴۵ کیلومتر ، سرویس و نگهداری روشنایی محورهای مواصلاتی به طول ۲۸ کیلومتر، احداث و بهره‌برداری از زیرگذر پادگان مهندسی را به‌ عنوان‌ بخشی دیگری از اقدامات ده ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد تصریح کرد: نصب ۴ برج نوری در تقاطع های حادثه خیز، ۲۷۰ کیلومتر خط کشی ، نصب ۳۵۰ استوانه ایمنی، نصب، به‌روزرسانی و ساماندهی تابلو و علائم ایمنی آسیب‌دیده به تعداد ۸۵۰ عدد، نصب ۵۰۰ عدد چشم گربه ای، نصب ۳۷۰ سرعتکاه، تولید و نصب ۲۵۰ فلش بتنی، نصب ۱۳۰ عدد بشکه ایمنی، ۱۲۰ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه، اجرای دیوار حائل به طول ۸۰ متر از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم می باشد.

ایرانشاهی به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل‌ دروازه‌ای ۱۵۳۶ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر ۸۲ گشت مشترک با پلیس و ۳۲۴ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون های مربوط معرفی شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close