اخبار بروجرد

پلمب سه مطب دندانپزشکی غیرمجاز در بروجرد

روزهای بروجرد- معاون درمان شبکه بهداشت بروجرد گفت: سه مطب دندانپزشکی غیرمجاز در بروجرد پلمب و تجهیزات پزشکی موجود در آنها نیز ضبط شد.

دکتر مهدی زارعی در جمع خبرنگاران افزود: پیرو شکایت‌های مردمی مبنی‌بر ارائه خدمات دندانپزشکی توسط افراد بدون صلاحیت و مدرک تحصیلی و در نتیجه ایجاد عوارض غیرقابل جبران مانند بروز بیماریهای عفونی و همچنین مشکلات دهان و دندان، برای بیماران در این سه مطب دندانپزشکی مجزا موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 کارشناسان معاونت درمان شبکه‌ بهداشت، پلیس اماکن انتظامی و ماموران تعزیرات حکومتی با حکم دادستانی به محل‌های مورد نظر مراجعه و پس‌ از شناسایی و پلمب مطب ها تمام اموال و تجهیزات دندانپزشکی ضبط و افراد خاطی به مراجع‌قضایی ارجاع داده شدند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد، با تاکید بر لزوم صیانت از حقوق شهروندان و گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز درمانی غیرمجاز، یادآور شد: یکی از وظایف حوزه‌ معاونت درمان، حفظ سلامت آحاد جامعه تعیین شده و بیشترین تخلفات پزشکی در شهرستان بروجرد، مربوط به دندانپزشکی است.

زارعی ادامه داد: به همشهریان توصیه می شود از مراجعه به این گونه مراکز که علاوه بر رعایت نشدن بهداشت و استانداردهای لازم، می‌توانند باعث بروز خطرات جبران ناپذیری برای مراجعه‌کنندگان شود، خودداری کنند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close