اخبار بروجرد

پنج هزار عوامل اجرایی و نظارت انتخابات بروجرد را عهده‌دار هستند

روزهای بروجرد– رییس ستاد انتخابات بروجرد گفت: پنج هزار عوامل اجرایی و نظارت انتخابات بروجرد را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری عهده دار هستند.

حسن بلوریان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: براساس روز شمار اعلام شده توسط وزارت کشور همه تمهیدات لازم برای انتخابات اندیشیده شده و در راستای رفاه مردم در روز انتخابات تعداد ۲۷۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

او افزود: با پیگیری های صورت گرفته و موافقت وزارت کشور، انتخابات در شهر بروجرد به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برای هر شعبه اخذ رای ۱۸ نفر عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان فراهم و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز تامین شده است.

رییس ستاد انتخابات بروجرد اضافه کرد: از مجموع ۲۷۰ شعبه اخذ رای تعیین شده در این دوره از انتخابات ۲۵ شعبه آن برای جمع‌آوری آرای بانوان اختصاص یافته است.

بلوریان یادآور شد: جمع‌آوری آرای مردم شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفندماه از طریق ۲۱۴ شعبه ثابت و ۵۶ شعبه سیار جمع آوری می‌شود.

او گفت: تعداد داوطلبان در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۹ نفر است که از این تعداد داوطلب ۶۹ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

حوزه انتخابیه بروجرد ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close