اخبار بروجرد

سفر معاون راه های روستایی وزارت کشور به بروجرد

روزهای بروجرد- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: در پی سفر مقبلی معاون ساخت راههای روستایی سازمان راهداری به بروجرد با توجه به قول های مساعدی که داده شد، اتفاقات خوب و اثر بخش در حوزه راه های روستایی این شهرستان خواهد افتاد.

مرتضی شیروانی در حاشیه این سفر اظهار داشت: امروز طی سفر  مهندس مقبلی به شهرستان بروجرد بازدید های خوبی از محورهای روستایی و مواصلاتی انجام شد که اتفاقات خوبی  در آینده برای محورهای روستایی این شهرستان رقم خواهد خورد.

 شیروانی  ادامه داد: در بازدید از محور روستایی برده سره و رضا آباد که ۵ کیلومتر می باشد، مقرر شد روکش آسفالت این محور انجام شود، همچنین محور روستایی جعفر آباد به علی آباد نیز تکمیل شود.

او اضافه کرد: در بازدید از محور روستایی گلدشت به کپرگه مقرر شد ۵۰۰ متر دیوار ضامن جهت جلوگیری از رانش مسیر و همچنین ۲ کیلومتر روکش آسفالت این محور گردشگری انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: شن ریزی راه روستایی میان ده به طول ۱/۵ کیلومتر،همچنین راه روستا های چم صیدی اولیا، تنگ لره، قلعه آبسرده و سواران دره نیز مقرر شد از جذب اعتبارات آورده و آسفالت شوند.

 شیروانی تصریح کرد: تعریض محور بروجرد به ونایی به طول ۵ کیلومتر،  روکش آسفالت کمربندی بروجرد به نهاوند به طول ۶ کیلومتر ، آسفالت راه روستایی کولیدر به طول ۱۰ کیلومتر از دیگر اقداماتی بود که در این سفر در دستور کار قرار گرفت.

او عنوان کرد: در راستای  ایمنی و کاهش تصادف، نصب ۱۵ کیلومتر نیو جرسی در محور بروجرد به اشترینان و  نصب چندین برج نوری در تقاطع های این شهرستان در این سفر مقرر گردید.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close