اخبار بروجردلرستانویژه ها

تصادفات جاده ای در لرستان ۲۸ درصد کاهش یافت

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی لرستان گفت: تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان طی ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸درصد کاهش یافت.

سردار یحیی الهی روز چهارشنبه‌ بیان کرد: نوروز امسال در حوزه تصادفات خسارتی ۳۱ درصد، تصادفات منجر به جرح ۲۱ درصد و در حوزه تصادفات منجر به فوت ۲۵ درصد کاهش داشتیم.

اوبا اشاره به اینکه در مجموع ۲۸ درصد کاهش تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت شده است تصریح کرد: کاهش آمار حوادث جاده ای در لرستان مرهون همکاری و همراهی خوب مردم و سایر دستگاه ها با پلیس بوده است.

کاهش ۲۹ درصدی وقوع سرقت

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از کاهش ۲۹ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۵۷ درصدی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ایام نوروز خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: با اتخاذ تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه در حوزه سرقت و کشف از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳، سرقت به طور چشمگیری در استان کاهش یافت.

او افزود: در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت با تلاش های صورت گرفته، اقدامات پیشگیرانه و همکاری و همراهی خوب مردم ۲۹ درصد کاهش محقق شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات خوب انتظامی و حمایت دستگاه قضائی در بحث برخورد با سارقان، ۲۱۸ سارق طی این مدت دستگیر شده است گفت: در حوزه کشف، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد افزایش داشته ایم.

او بیان کرد: طی این مدت ۶۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت سرقتی و مقادیری اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شده است.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close