لرستان

حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان

روزهای بروجرد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های این استان خبر داد.

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای ایمنی سازی محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته اقداماتی نظیر کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط‌کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شستشوی علائم و… در فصول مختلف سال و باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

او ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز که از اولویت‌های سازمان و اداره کل است حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) افقی و عمودی در طول محورهای استان نصب شده است.

شیروانی، تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط‌کشی چهارهزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات شاخص در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان است.

 احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و به‌روزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی، به‌صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان‌ها رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در صورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عنوان کرد: در حوزه حریم راه طی سال گذشته دو هزار و ۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای ۱۰۰۲ مورد مجوز صادر شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close