لرستان

رییس پلیس‌راه لرستان: پلیس با رانندگان خطرساز در جاده‌های لرستان قاطعانه برخورد می‌کند

روزهای بروجرد– رییس پلیس‌راه لرستان از برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس استان با رانندگانی که حرکات مخاطره‌آمیز داشته باشند خبر داد.

سرهنگ محمد زارعی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: باتوجه‌ به حجم بالای تردد و سفرهای نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی استان، با تمهیدات اندیشیده شده و حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس کلیه محورهای مواصلاتی اعم از اصلی و فرعی مورد رصد و پایش پلیس قرار دارند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار مأموران پلیس‌راه استان تعداد ۱۲۱ دستگاه خودرو که حرکات مخاطره‌آمیز از جمله تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیرمجاز، حرکات نمایشی و غیره داشته توقیف شده است.

رئیس پلیس‌راه لرستان با بیان اینکه از این تعداد ۱۱۹ دستگاه به‌صورت توقف ساعتی و دو دستگاه روانه پارکینگ شده است، گفت: هدف پلیس پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار و تلفات جاده‌ای است.

سرهنگ زارعی ضمن هشدار به رانندگان خطرساز، تصریح کرد: از همه رانندگان و مسافران عزیز تقاضا داریم به‌منظور حفظ سلامت خود و دیگران ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی‌ورانندگی از عجله و شتاب‌زدگی، خستگی و خواب‌آلودگی حین رانندگی جدا خودداری کنند تا شاهد سفری ایمن باشیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close