اخبار بروجرد

نرخ جدید کرایه حمل و نقل بار و مسافر در بروجرد

روزهای بروجرد– رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: نرخ جدید کرایه حمل و نقل مسافر و بار در بروجرد طبق مصوبه شورا و شهرداری و تایید فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد اعلام و از اول اردیبهشت قابل اجرا است.

فردین گودرزی در گفت‌وگو با فارس افزود: نرخ جدید کرایه حمل و نقل مسافر و بار در بروجرد طبق مصوبه شورا و شهرداری و تایید فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد اعلام و از اول اردیبهشت قابل اجرا است.

او اظهار داشت: بنابر مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی، تک مسیر پنج هزار تومان، ۲ مسیر ۱۰ هزار تومان و سه مسیر ۱۲ هزار تومان می‌باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: همچنین کرایه اتوبوس داخل شهر هر نفر پنج هزار تومان تعیین شده است. گودرزی افزود: کرایه حمل بار توسط وانت هر مسیر ۱۲۰ هزار تومان، نیسان ۲۰۰ هزار تومان و خاور و کامیونت ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. 

او اظهار داشت: نرخ کرایه آژانس در مسیر کوتاه ۲۵ هزار تومان و مسیر بلند ۳۵ هزار تومان و کرایه دربستی هر ساعت آژانس ۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: برای آگاهی و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی علاوه بر اطلاع رسانی در رسانه‌ها و فضای مجازی تابلو و پوستر در ابتدا و انتهای مسیرها نصب شده است.

گودرزی افزود: هرگونه افزایش کرایه تاکسی بیشتر از نرخ مصوب غیر قانونی می‌باشد و در صورت اطلاع رسانی به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد با متخلفان برخورد خواهد شد. 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close