اخبار بروجرد

مقصودی: تاسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

به گزارش ایسنا، فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با افزودن دو رشته مامائی و بهداشت حرفه‌ای به دانشکده، تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در آینده نزدیک محقق می‌شود و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

او تصریح کرد: با کمک خیرین سلامت شهرستان احداث واحد سنگ‌شکن تکمیل و با پیگیری‌های انجام شده با مسئولین وزارت بهداشت یک عدد سنگ‌شکن به شهرستان بروجرد اختصاص داده شد که با راه‌اندازی این واحد، نیاز درمان با سنگ‌شکن همشهریان تأمین می‌شود و از مراجعه به مرکز استان و استان‌های هم‌جوار جلوگیری خواهد شد.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: در هماهنگی انجام شده با وزارت بهداشت ۲ دستگاه آمبولانس به‌صورت مستقیم به شهرستان بروجرد جهت استفاده در شهرهای اشترینان و ونایی اختصاص داده شده است.

مقصودی با حضور در بخش اورژانس از بیماران بستری عیادت کرده و از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان تشکر و قدردانی کرد، پرسنل کادر درمان نیز خواستار پیگیری معوقات ۱۰ ماهه خود شدند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close