گوناگون

بروجرد یکی از شاهرگ‌های اصلی مخابراتی کشور/ افتتاح ۲۴ میلیارد پروژه در این شهرستان

روزهای بروجرد- مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: بروجرد یکی از شاهرگ‌های اصلی مخابراتی کشور است.

به گزارش ایسنا، مهندس هومان محمودی در مراسم اهدا جوایز مشترکین خوش‌حساب پرداخت کارکرد تلفن با سامانه ۲۰۰۰ و افتتاح برندشاپ شهرستان بروجرد، اظهار کرد: بروجرد در بحث مخابرات یکی از شاهرگ‌های اصلی مخابراتی کشور است.

بروجرد یکی از شاهرگ‌های اصلی مخابراتی کشور/ افتتاح 24 میلیارد پروژه در این شهرستان

وی با اشاره به اجرای پایش تصویری در بروجرد، افزود: پایش تصویری یکی از اقدامات بسیار ارزشمندی بوده که در شهرستان بروجرد اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه مخابرات شهرستان بروجرد دارای امکانات و نیروی انسانی مطلوب است، تصریح کرد: در دنیا هر کشوری که فناوری ارتباطات آن قوی باشد درزمینهٔ اجتماعی، فرهنگی و … پیشرو است.

محمودی اضافه کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، رهنمودهای رهبر انقلاب و اقدامات ارزشمندی که دولت انجام می‌دهد کشور در این زمینه خوب پیشرفت کرده است.

وی بیان کرد: هرچه این امکانات قوی‌تر و در لحظه در اختیار مردم باشد وقت مردم کمتر تلف و هزینه مردم کمتر می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به پروژه‌های ایام مبارک دهه فجر بروجرد، اظهار کرد: امسال در ایام مبارک دهه فجر ۱۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان بروجرد افتتاح شد.

محمودی با بیان اینکه شهرستان بروجرد درزمینهٔ توسعه فیبر نوری و ADCL پیشرفت خوبی داشته است، افزود: در حال حاضر بروجرد از ۱۱۱ هزار مشترک تلفن ثابت عبور کرده و وارد ۱۱۲ هزار مشترک می‌شود.

وی ادامه داد: امروز پروژه برندشاپ مخابرات شهرستان بروجرد افتتاح و راه‌اندازی می‌شود که برای آن ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به حذف کاغذ، گفت: در حال حاضر بحث چاپ قبض تلفن در استان حذف‌ شده و سامانه ۲۰۰۰ به‌صورت شبانه‌روزی در استان فعال شده است.

Cost $2-$15 for lps and thumb tacks, $10 anyone can try this out for spackle and paint

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close