اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: بروجرد ظرفیت‎های متنوع و متعددی برای سرمایه‎گذاری دارد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: شهرستان بروجرد ظرفیت‎های متنوع و متعددی برای سرمایه‎گذاری و تقویت تولید و اشتغال دارد.
فرماندار بروجرد:
بروجرد ظرفیت‎های متنوع و متعددی برای سرمایه‎گذاری دارد

به گزارش فارس، علی کورانی‎فر در جلسه بررسی مشکلات بازنشستگان این شهرستان اظهار کرد: در حوزه‎های مختلف ظرفیت‎های متعدد و متنوعی در بروجرد وجود دارد که می‎توان روی آ‎ن‎ها سرمایه‎گذاری کرد.

  وی با اشاره به ظرفیت‎های کم نظیر بروجرد در حوزه گردشگری عنوان کرد: داشتن مردمی کارآفرین، علاقمند به تولید، نوآوری و سرمایه‎گذاری در کنار موقعیت منطقه‎ای و توپوگرافی، آب و هوای مطبوع و فرصت‎های سرمایه‎گذاری همگی از پتانسیل‎های این شهرستان محسوب می‎شوند.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: با توجه به اینکه بروجرد در کریدور گردشگری قرار دارد، می‎توان در بخش‎هایی مانند ساخت هتل، تله‎کابین و دیگر خدمات تفریحی و گردشگری سرمایه‎گذاری کرد.

کورانی‎فر تاکید کرد: زمین ساحتمان مرکزی شهرداری بروجرد به مساحت تقریبی ۸ هزار متر مربع در یکی از بهترین نقاط شهر ظرفیت خوبی برای سرمایه‎گذاری در کاربری‎های مختلف تجاری، خدماتی و تفریحی است.

 وی با اشاره به پتانسیل‎های موجود در حوزه داروسازی در بروجرد خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‎های موجود احداث کارخانجات داروسازی و سرم‎سازی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی از زمینه‎های سرمایه‎گذاری در این حوزه است.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: در این شهرستان همچنین قابلیت‎های خوبی در حوزه صنایع بزرگ و ایجاد صنایع پائین دستی پتروشیمی وجود دارد.

کورانی‎فر اظهار کرد: همچنین آثار و بناهای تاریخی متعددی در شهرستان بروجرد وجود دارد که ظرفیت در خور توجهی برای سرمایه‎گذاری و درآمدزایی به شمار می‎روند.

 وی تاکید کرد: ظرفیت‎های یاد شده بخشی از پتانسیل‎های موجود در شهرستان بروجرد است که سازمان بازنشستگی کشوری می‎تواند، در این حوزه‎ها سرمایه‎گذاری و کار مشارکتی انجام دهد.

فرماندار بروجرد عنوان کرد: می‎توان با شناسایی ظرفیت‎های دارای توجیه و نگاه اقتصادی و بسترسازی برای سرمایه‎گذاری در این حوزه‎ها به دنبال تحقق این مهم و کمک به رشد و توسعه بروجرد بود.

کورانی‎فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتظار می‎رود که در احداث خانه امید بروجرد  به عنوان نخستین خانه امید استان لرستان به مباحث کیفی سازه‎ای و تامین امکانات مورد نیاز توجه ویژه‎ای شود.

وی تاکید کرد: در خانه امید خدمات متعددی شامل خدمات درمانی، رفاهی، ورزشی و آموزشی به بازنشستگان شهرستان بروجرد ارائه می‎شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close