اخبار بروجرد

۵۱ هزار پرونده در دادگستری بروجرد مختومه شد

روزهای بروجرد- رئیس دادگستری بروجرد از مختومه شدن ۵۱ هزار و ۲۶۶ پرونده در دادگستری این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش مهر، حمیدرضا بوالحسنی در دیدار کارکنان و پرسنل دادگستری بروجرد با امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی بروجرد خوب بوده است، افزود: در سال گذشته ۵۱ هزار و ۹۰۶ پرونده به ستگاه قضا در بروجرد وارد شده که از این تعداد ۵۱ هزار و ۲۶۶ پرونده مختوم شده است.

وی تصریح کرد: در بخش شوراهای حل اختلاف ۱۱ هزار و ۴۳۲ پرونده در سال گذشته وارد شده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۲۷۸ پرونده مختومه شده است.

رئیس دادگستری بروجرد با بیان اینکه در این مدت ورودی پرونده ها در شورای حل اختلاف، ۱۰۰۰ پرونده کاهش یافته است، ادامه داد: همچنین در سال گذشته تعداد ۵۹ هزار و ۴۴۱ پرونده در سامانه الکترونیکی ثنا ثبت شده است که نسبت به سال ۱۳۹۵ در این بخش ۴۴ درصد افزایش و در شورای حل اختلاف ۲۲ هزار پرونده ثبت شده که نسبت به سال ۱۳۹۵، ۱۵۰ درصد افزایش ثبت الکترونیکی داشته ایم.

بوالحسنی تعداد ثبت پرونده ها در بخش اسناد و املاک شهرستان را ۱۲ هزار و ۵۶۵ پرونده اعلام کرد و افزود: همچنین در سال گذشته تعداد هزار و ۲۹۹ فقره ثبت سند تفکیک آپارتمان داشته ایم که این میزان نسبت به وسعت شهرستان ناچیز است.

وی با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در بروجرد تصریح کرد: از دو هزار و ۴۰۸ مورد ازدواج در سال گذشته ۷۰۵ مورد به طلاق منجر شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close