اخبار بروجرد

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه کاره‌؛ در اولویت ۹۸/ نقش مدیران سنگ‌انداز در پیشرفت لاک‌پشتی بروجرد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: در سال جاری اولویت با تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه کار است.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با تخصیص اعتبارات سال ۹۸ اولویت را روی پروژه‌های نیمه کاره و تکمیل آن‌ها می‌گذاریم.

وی عنوان کرد: در سال جاری به جای خرد کردن اعتبارات آن‌ها را در پروژه‌های اولویت‌دار هزینه کرده و اولویت را روی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌گذاریم.

فرماندار بروجرد خطاب به مدیران ادارات خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی، پروژه‌های مهم و در اولویت خود را تعریف کرده و به فرمانداری ابلاغ کنند.

رحیمی با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبارات در سال جاری متفاوت از سال‌های گذشته است، ادامه داد: به جای خرد کردن اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی، آن‌ها را برای اجرا و تکمیل چند پروژه مهم و دارای اولویت هزینه می‌کنیم.

وی با اشاره به تخصیص ۴۲ درصدی اعتبارات بروجرد در سال ۹۷ تاکید کرد: سهم اعتبارات ناچیز است و از سویی تحقق ۱۰۰ درصدی هم ندارد، از این رو باید برای هزینه همین اعتبار اندک برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

فرماندار بروجرد در بخشی از دیگران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات ریشه در ضعف عملکردی برخی مدیران دارد، گفت: در بررسی بسیاری از موضوعات و مسائل به مشکلاتی می‌رسیم که از گذشته بر جای مانده‌اند.

رحیمی با انتقاد از عدم بسترسازی مناسب برای فعالیت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بروجرد اظهار کرد: این در حالی است که در شرایط اقتصادی و بیکاری موجود باید از همه ظرفیت ها به منظور تسهیل در روند سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

وی با گلایه‌مندی از سنگ‌اندازی‌ها در مسیر فعالیت سرمایه‌گذاران، عنوان کرد:  این در حالی است که به جای فرش قرمز باید جلوی پای سرمایه‌گذار قالی‌سلیمان پهن کنیم.

فرماندار بروجرد در ادامه با انتقاد از عدم پیگیری و اجرای مصوبات، خطاب به مدیران بیان کرد: نمی‌شود که در هر موضوعی فرمانداری مسوول پیگیری و اجرای امور شود، بلکه ما باید نقش بسترساز و تسهیل‌گر را ایفا کنیم.

رحیمی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هر یک از مصوبات حوزه کاری خود را تا حصول نتیجه لازم پیگیری کرده و از محول کردن این وظیفه به دیگران پرهیز کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close