اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: فضای مجازی در شهرستان بروجرد باید کنترل شود

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: ارائه ابزارهای مالی از سوی کشورهای اروپایی وقت کشی به نفع امریکا است و مشکلی از ایران حل نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: ابزار پشتیبانی مبادلات تجاری متعلق به یک شرکت خصوصی است که در فرانسه به ثبت رسیده و آلمان و انگلیس سهامدار آن هستند.

وی اظهار داشت: آنها می‌خواهند پول نفت ایران را از کشورهای خریدار بگیرند و به جای ان غذا و دارو به ایران بدهند و این یک نوع بازی دادن ایران و تقسیم کار بین آمریکا و اروپا است.

وی با اشاره به تصمیم آمریکا برای خروج از خلیج فارس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب ترامپ را در پیش چشم جهانیان تحقیر کرد و بازتاب گسترده برخورد قاطعانه رهبری باعث شکست برنامه‌های آمریکا در منطقه شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی در خلیج فارس آمریکا را شوکه کرد و می‌تواند از عوامل خروج آنها از خلیج فارس باشد.

فضای مجازی در شهرستان بروجرد باید کنترل شود

خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به تخریب و توهین به چهره‌های مختلف در فضای مجازی اظهار داشت: انتقاد خوب و سازنده مفید و می‌تواند مؤثر باشد ولی دروغ، توهین و تهمت در فضای مجازی شایسته نیست و مخرب است و پلیس فتا، وزارت اطلاعات و دادگستری شهرستان باید نسبت به شناسایی کانال‌های توهین کننده اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: از دادستان شهرستان بروجرد تقاضا می شود نسبت به شناسایی افرادی که این کانال‌های تلگرامی اقدام کند و آنها را به اشد مجازات برسانند.

روند کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی یک توطئه جهانی است

امام جمعه بروجرد با اشاره به روز جهانی جمعیت گفت: یکی از معیارهای توسعه و پیشرفت کشور جمعیت جوان است و باید تلاش کنیم جمعیت این قشر همواره جوان و پویا بماند.

وی اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند مقابل رشد جمعیت کشورهای اسلامی از جمله ایران را بگیرند و از افزایش جمعیت کشورهای غیر اسلامی حمایت می‌کنند.

پرداخت مالیات یک وظیفه است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به روز ملی مالیات بیان کرد: بازاریان و مردمی که مالیات به آنان تعلق می‌گیرد صادقانه به پرداخت مالیات اقدام کنند و اداره مالیات و دارایی نیز با تکریم ارباب رجوع در گرفتن مالیات دقت کند تا حق کسی ضایع نشود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close