اخبار بروجرد

سهم ۳۳ درصدی بروجرد از صنعت لرستان

روزهای بروجرد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: حدود ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی این استان در شهرستان بروجرد قرار دارد.

به گزارش فارس، محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهرستان بروجرد با داشتن حدود ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی لرستان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی تولید در استان به شمار می رود.

وی ادامه داد: این شهرستان ظرفیت های اقتصادی قابل توجهی داشته و در سال‌های گذشته نیز با تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان استان و سرمایه گذاران شاهد احیا تعدادی از واحدهای مهم این شهرستان بوده‌ایم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افزایش ظرفیت تعدادی از واحدهای بزرگ تولیدی بروجرد، افزود: خوشبختانه در سالهای گذشته ظرفیت تولید واحدهای بزرگی همچون نساجی، اکسیر، داملران و … با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است.

رئیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: امیدواریم روند افزایش تولید و اجرای طرح توسعه واحدهای صنعتی استان به خصوص بروجرد، ادامه داشته تا شاهد اشتغال زایی بیشتر و افزایش بهره وری در این واحدها باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییرات مدیریتی اداره صمت بروجرد، اظهار داشت: رئیس اداره صمت بروجرد در طول یکسال گذشته چندین بار از سمتش استعفا داده بود که در آخرین مورد این امر پذیرفته شد.

صفی خانی بیان کرد: با توجه به اهمیت صنعت بروجرد، برای انجام امور سرپرستی برای این اداره انتخاب شده تا بتوان در مدت زمان معینی بررسی‌های لازم را برای انتخاب رئیس این اداره را انجام داد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close