لرستان

آیین پنجشنبه پایان سال در لرستان برگزار نمی شود

استاندار لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ازدحام جمعیت در آیین پنجشنبه پایان سال، به منظور حفظ سلامت شهروندان از برگزاری این سنت دیرینه جلوگیری می شود.

سید موسی خادمی در پنجمین جلسه ویدیوکنفرانسی  ستاد مدیریت کرونا افزود: باید در این شرایط  از تمام ظرفیت ها برای فرهنگ سازی مراسم پنج شنبه آخر سال استفاده شود تا شهروندان برای نجات جان خود و خانواده شأن اصراری برای برگزاری این آیین نداشته باشند.

 وی  اظهار داشت: در موضوع آئین های پنجشنبه این هفته و پنجشنبه آخر سال که منجر به ازدحام جمعیت و تشکیل کانون شیوع ویروس کرونا می شود اقدامات لازم در جهت فرهنگ سازی برای لغو آنها صورت پذیرد .

وی تصریح کرد: موضوع تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای نیاز مردم و دستگاه های اداری نیزتوسط سازمان صنعت معدن و تجارت پیگیری و توزیع آن در اسرع وقت انجام شود و عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی به صورت مستمر انجام شود.

استاندار لرستان بیان داشت:کارگاه های عمرانی فعال در سطح استان موارد بهداشتی را برای حفظ سلامت کارکنان خود در دستور کار قرار دهند چراکه مسئولیت این موضوع با مسئولان  کارگاه ها است .

خادمی گفت: در مرحله ای هستیم که با کمک و همیاری مردم می‌توان کرونا را متوقف نمود بنابراین همکاری دستگاه های اجرایی و شهروندان در زمینه پیشگیری و جلوگیری از شیوع این ویروس، اقدام مهمی در راستای توقف آن است که انتظار می رود آحاد جامعه با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات به این مهم کمک کنند .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close