اخبار بروجرد

۴۱ واحد صنفی متخلف در بروجرد پلمب شد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۴۱ واحد صنفی متخلف به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پلمب شد.

سرهنگ عزت اله غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای برخورد پلیس با هنجارشکنان و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در پاسخ به مطالبات شهروندان ظرف ۴۸ ساعت گذشته از فعالیت ۷۴ واحد صنفی بخاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جلوگیری و ملزم نمودن مالکان مغازه ها به بستن این گونه اماکن شد.

وی اظهار داشت: در این راستا جمع آوری ۲۳ جام فلیان، کشف ۸۲ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی، کشف ۳ هزار ۳۹۶ عدد مواد محترقه، دستگیری ۱۳ نفر سارق، کشف ۹۰ متر کابل برق سرقتی، توقیف ۳۸ دستگاه خودرو و ۵۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف و دلالت به پارکینگ و کشف ۲۵۰ کیلوگرم گردوی قاچاق و دستگیری بیش از ۱۰ نفر معتاد متجاهر و تحویل آنها به کمپهای ترک اعتیاد از دیگر برنامه ها بوده است.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: موضوع امنیت و سلامت اخلاقی و جسمانی جامعه، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در اولویت این انتظامی بوده و شایسته است خانواده ها نیز در تشریک مساعی با پلیس، با برخوردهای اسلامی و صحیح و واکنشهای به موقع ، الگوی مناسبی برای فرزندان خود باشند.

سرهنگ غلامی اضافه کرد: ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضایی و امنیتی و سایر دستگاهها بوده که در این میان نیروی انتظامی همواره پیش قراول تامین امنیت در سطح جامعه بوده و با  هنجارشکنان در همه زمینه ها برخورد قانونی داشته که نتیجه آن را در افزایش سطح رضایت شهروندان می توان مشاهده نمود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close